Monday, September 8, 2014

RENOVATION PROGRESS...

Teruja! Itu yg dapat aku gambarkan bila hubby aku memberi khabar yg kami akan renovate umah ni. Sejak rumah ni kami beli, sampai ler sekarang memang tak penah pun buat apa-apa renovation.  Kiranya ni 1st time ler. Dah terbayang rumah aku akan jadi berantakan dengan habuk tapi excited nak tengok 'wajah' baru rumah tu..buat aku lupa semua tu.


1ST DAY 

Ya ampun...satu umah macam berdebu..Untung aku dah siap sedia tutup sofa ruang tamu dengan kain. .kalau tak, confirm nangis aku huhu..Senentara nenunggu bilik air dipecahkan..aku dan hubby berlegar- legar mencari sinki, shower, toilet bowl baru kat Jln Ipoh dan Sg. Buloh. Penat aku weh tapi mandor sebelah boleh tidur lagi..Kepenatan ler tu!.

Dalam masa sehari..tiles lama dah habis dia bukak.. Dengan habuk dan bunyi yang kuat tu buat aku rasa tak selesa sungguh. Tu yang dok di rumah tu. Jalan-jalan untuk survey kitchen cabinet.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com