Wednesday, September 10, 2014

DAPUR IMPIAN AKU..

Aku dah lama impikan dapur yang selesa,cantik dan juga paling penting buat mood aku memasak tu sentiasa ada..Warna kegemaran aku tentunya PUTIH ! Sebab apa ko pilih putih makcik??? Sebab aku suka ler . Nampak bersih dan mendamaikan jer kannn.




Lebih kurang camni ler rupanya...tapi design yang aku tengok tu siap ada ukiran Inggeris dia lagi...Memang 1st impression aku dah terpikat dengan design ni. Kayu Nyatoh tapi dicat putih...Table top nyer dari granite. Aku berkenan dengan  kaler granite "Black galaxy". Kaler ni tak hitam semedang jer tapi ada glowing sket.

Cuma aku risau gak sebab dinding dapur dia tu dekat dengan tungku dapur. Kalau dah hari-hari masak, tak ker kuning jadiknya sebab terkena haba panas. Tu tak per lagi..buatnya terbakar dinding tu bila api besar. hubby aku kalau panaskan lauk pun macam nak masak dodol api nyer...

Reganya...hihi! bercakap pasal rega ni kalau cam dalam gambo ni..paling kurang RM20,000 dah tentu dan ...ada dan lagi tu yek...tak campur segala assesorinya yer...

Tapi ni ler yang berkenan di mata aku gak....dalam hati berdoa agar hubby aku luluskan bajet cabinet dapur aku ni....pleaseeeee!!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com