Tuesday, June 2, 2015

TAK SESUAI GITEW!

Kalau kalian diberi pilihan, hiasan yang bagaimana menjadi pilihan untuk isi rumah?. Aku tak terhad pada tema atau konsep tertentu malah suka dengan konsep suaipadan dan suka melihat hiasan yang cool aje mata memandang.

Penat seharian merenung angka di PC..of coz la aku perlukan suasana yang tenang dan cozy gitew bila pulang ke rumah. Tentunya hiasan ala-ala moden tropikana ni menjadi pilihan...
 
Alkisahnya..ari tu aku dah pilih kaler cat untuk ruang tamu. Kalau ikut gambarnya memang kenalah dengan pintu kayu dan perabot ruang tamu tu walaupun si abang berkali-kali kata kaler yang aku pilih tu cam tak kena.
 
Amik ko! cam terpana seketika melihat kaler tu time aku masuk ke rumah . Sah! memang sungguh tak kena sama sekali!. Nasib baik ler abang tak habis mengecat..dia berhenti bila tengok kaler tersebut kelihatan cam pelik jer

Colour dari Jotun (Bliss)
 
Moral of the story..lain kali dengar pendapat ramai...jangan ikut tengkorak sendiri jer..Nasib baik beli tong saiz sedang..Kalau besor..tak ke nyaya..nak nangis aku...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com