Monday, June 29, 2015

NAK LANGSIR RAYA BARU BOLEH?...

Kalau tak silap dah lebih 5 tahun aku tak tukar langsir baru..langsir raya. Kali terakhir aku beli kat Nagoya dan jahit kat situ gak..Senang dan murah kak oii..Lagipun aku bukan nya buat berscallop bagai. Simple tapi tetap nampak mewah...tu yang aku endak tu. Disebabkan aku ni jarang sangat menukar langsir baru, maka setiap kali membeli tu , aku akan pastikan materialnya jenis yang berkualiti..mahal sket tak mengapa asalkan tahan lama.
 
Rasa-rasanya tahun ni cam nak bergaya dengan langsir baru tapi dah agak dah mesti tak ada yang sudi nak menerima tempahan lagi...huhu..Aku ni kan ke jenis yang last minute buat persediaan. Orang dah gantung langsir..aku plak dok terkial-kial mencari kain..
 
 
Warna tu belum diputuskan lagi tapi aku suka warna hijau ni..Korang rasa kena tak dengan tema Bali aku tu?. Nampak cool jer colour tu...
 
 
 

Harap-harap ada orang yang masih sudi jahit langsir aku....
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com