Wednesday, July 1, 2015

MANJAKAN DIRI ANDA...

Seharian bekerja di pejabat...balik umah kerja rumah plak...keja! keja! dan keja!. Memang tak der masa untuk diri sendiri. Tapi minggu lepas..adik aku ngajak ke salon yang menawarkan rawatan facial muka .
 
Aku ni paling malas gi spa ni memandangkan kerja yang banyak nak dibuat tapi tah camner terjebak gak. Biasanya aku dok cuci sendiri jer..Aku heret sekali anak dara aku Baby sebab tengok mukanya yang dah kusam semacam.
 
Mengikut nasihat pakar salon tu..akak apatah namanya lupa nanya plak...untuk umur yang dah masuk maghrib cam aku ni kenalah ada tambahan collagen sedikit untuk menganjalkan balik muka ni. Ate Yong..teman nak masuk 5 series..of coz le kulit muka ni dah mula menunjukkan kedutan sedikit..(Ngaku okay..). Kulit muka aku ni ada plak bintik-bintik hitam pigmentasi kat idung
 
Hubby aku kata..tinggal kapan jerrr (Tak baik tauuu)
 
Punya ler sedap muka diurut dan di stim..terlena akak dik..masa tersedar tu ternganga mulut cam buaya lapor..kueng! kueng!. Nasib baik tak der orang dalam bilik tu!.
 
Memang terasa ler muka ni bersih selepas buat facial...moist gitew. Baru ler ada feeling nak raya kann....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com