Monday, July 20, 2015

IFTAR RAMADHAN YANG TERAKHIR...

Seram plak bunyinya perkataan "yang terakhir" tu...hik!hik! Sebenarnya maksud terakhir tu ialah terakhir berbuka posa di luar...Bertempat di Tropicana Golf and Country Resort, senang jer pun nak cari tempatnya...
 Baby mulalah main hp..tak puas berselfie...aku jadi mangsanya
 
 Caye tak? Licinnnnn....
 



3 hari sebelumnya aku dah buat reservation bagi memastikan tempat. Meja kami menghala ke padang golf yang of coz viewnya cantik sangat...Masa ni la abang lupa diri sekejap agenda nak menguruskan badannya. Pinggan licin!.

Aku rasa bukan dia jer sebab aku pun makan agak banyak gak kali ni...Tumpang aura semangat makan si abang..Dah duduk mengadap padang golf..mulut plak tak berhenti mengunyah...apalagi la..pinggan berganti pinggan jawabnya. Hubby aku ler tu....letak jer makanan depan aku...peh tu bila kenyang  kebuntat boleh plak dia cakap..marah Nabi Muhamad makan macam ni...(ayat cover diri tu namanya)

Sekali sekala..berbuka di luar okay la kan..tapi camner pun aku prefer masak di rumah....lebih afdal bagi suami dan anak-anak makan hasil air tangan kita yer dak??

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com