Sunday, July 12, 2015

KAISON TERBAIK!

Hari tu aku dah beli 6 rolls wallpaper kat Kaison KL Festival City. Rasa cam cukup jer untuk ruang tamu umah aku. Rupanya bila dah hampir siap..ada plak ruang tv plak tak cukup. Adehh! terpaksa lah kami pergi semula ke Kaison di KL Festival City di Danau Kota.
 
Nak jadi citer, habis plak stok wallpaper aku tu...Nak nangis rasanya omak time tu..penat berkejar naik escalator.tup-tup tak der plak..Sebelum tu bukan main berlambak-lambak ko. Salesman kat situ willing to help untuk dapatkan stok wallpaper yang aku minta tu. Dia minta tinggalkan no. telefon untuk dia hubungi sekiranya ada.
 
Balik tu..aku sajer-sajer google FB Kaison dan letak message yang aku perlukan satu roll lagi wallpaper dan minta somebody tolong dapatkan before raya ni. Superherb ko! cepat jer dorang balas..
siap telefon aku lagi..
 
Camni la namanya orang berniaga kan..cepat bertindak dan bagi reaksi segera kepada customer. Terbaek la Kaison!..memang aku akan terus setia jadi customer dia sebab layanan pekerjanya pun baik, sudi membantu dan menjawab pertanyaan setiap pengunjung yang datang ke sana.
 
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com