Saturday, January 9, 2016

BERTEMU SETELAH 33 TAHUN...

Whatapps dari kengkawan sekolah waktu aku form 5 buat aku teruja sangat. Dulu memang malas sangat nak join perjumpaan camni tapi kali ni memang aku menghitung hari untuk berjumpa dengan rakan.


                                Ni sebahagian yg hadir di rumah Pn Salmah guru kelas kami

Perjumpaan setelah 33 tahun masing-masing membawa haluan sendiri. Walaupun aku cuma 2 tahun belajar di Sekolah Menengah Ulu Kelang tu tapi memori indah tu tetap ada biar pun tak banyak mana. Kenakalan rakan-rakan tu buat aku rindu pada alam persekolahan.
                                               Ni ler Form Teacher...sweet orangnya

Terimakasih buat cikgu yang bersusah payah menyediakan nasi beriani  Johor untuk menyambut kami.. ditambah dengan kenkawan yang murah hati membawak juadah tambahan. Dengan dessert nya...aku bawak rojak buah jer..Jadik ler kan ..buat tambah mana yang patut.

Terimakasih gak buat kengkawan yang dah buat idup aku ceria dengan gelak tawa yang sampai nak ilang suara dibuatnya..Hilang stress aku sekejap mikir pasal tugas di pejabat..hik! Hik!. Uolls the best.

Muga Allah limpahkan rahmat buat cikgu Salmah dan buat rakan-rakan tersayang..kalian sentiasa dalam hati dan doa aku...Muahhhhhh

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com