Tuesday, February 7, 2012

BRUTAL TAK AKAK??

Sarang tebuan jangan cuba dijolok...tu tebuan boleh gak ko lari ke sungai utk escape diri tapi kalu ko cuba "menjolok akak" hah! dapat le habuannya!
Korang ingat tak lagi penyewa aku yang psiko ari tu. Dia dah berambos kuar dari umah tu tapi meninggalkan "sampah sarap"nya di rumah aku. Bila suruh kuarkan..alasan bodoh dia..tak pindah lagi, walhal dah angkut anak bini dia tah kat umah sape tuan rumah malang yang terima dia tu.

Ni antara rentetan peristiwa kebrutalan yang akak buat utk ngajor setan tu:

5/2/12 - Dapatkan repot polis yang aku nak kuarkan barang sibangang tu sebb dia dah berpindah. TQ kat abang ipar aku yang sanggup turun ke KL utk membantu misi aku ni.

6/2/12 - Ikutkan semlm dah.. aku nak campakkan barang setan tu..tapi hubby aku cool kan wifenya yg panas baran ni..Tengah memunggah barang tu..tah betina gila meroyan mana tah keluar dari celah bangunan depan umah aku tu memaki hamun. Antara dialognya :

Betina : Hei pompuan tak guna! Kalu hilang barang kemas aku dalam tu..aku charged ko kat mahkamah.

Diaryhanie: (Dalam hati jer..sebb hubby aku tak bagi melawan) Ek Elehhh. barang kemas kononnn. Ada! aku jumpa kuning jer warnanya tapi dalam toilet tu ler..nak meh datang amik.

Betina : (tah apa dia meroyan lagi) Perempuan tak guna!

Diaryhanie : (Lebih dah kan mulut dia ni)Eh betina! Ko tak bayar sewa 4 bulan peh tu curi letrik umah orang..ada hati nak maki orang..Ko amik sampah sarap ko ni sebelum aku bakar!

Time tu sumer orang pandang kat dia..Tau plak malu tu..terus dia berpatah balik..Siap warning aku tu..Ko siap! Ko siap!(macam ler aku ni takut tengok badan dia yang ala2 saiz tong taik tu!)

Time nak tidur malam tu..terfikir plak aku..rasa cam tak percaya yang aku se brutal tu. Kalau anak dara nak cop buat mak mertua, mesti kansel punya. Tapi caye lah..aku bukan spesis meroyan tak tentu pasal kecuali pada orang2 yang menyesakkan hidup aku cam ni. Senang nanti..aku postkan keadaan rumah diaorang sebelum aku terjunkan barang2 dorang kat bawah. Sajer, nak bagi tau korang..camner pengotor nyer penyewa aku ni!

2 comments:

  1. menakutkan :(
    harap2 dia tak berdendam ngan awak dan buat sesuatu yg tidak baik.saya pun sama.tak pandai bergaduh

    ReplyDelete
  2. Harap2 gitulah Irfa...I pun tak berniat menganiaya sesiapa...

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com