Tuesday, September 18, 2012

AUDIT LAGIIIII....

Belum pun habis penat buat tax assessment....dah tiba plak masa nak buat audit...Uwuaaaahhh!! ni ler masa yang paling aku tak gemor sekali..Tapi apa nak dikatakan..dah kroje teman kan.

Harap2 kali ni jangan ler dorang ni buat kerja separuh jalan cam tahun sudah. Tahun lepas, stress aku sebab auditor nya silih berganti dan paling stress giler bila yang resigned tu tak brief kat penggantinya. Semua kena start all over again...

Tapi rasanya tahun ni lebih stress sebab we all have to finish up by end of this month. Mau bingung aku dibuatnya! Memang power ler kalu auditor tu ler siapkan dalam hujung bulan ni...Kalau company aku ni jual kacang putih jer tak per gak..ni company besor yeoppppp....

Harap2 jangan ler ada apa2 masalah...Bior ler smooth ajer dan bikin akak senyum sepanjang audit berlangsung. Kalau tak tu kesian gak aku tengok auditor cam takut2 jer nak jumpa aku.

Dont worry dik...so far, tak der lagi kes auditor yang mati kena cekik ker atau kena pukul ker dengan akak. Paling sadis pun..akak tarik muka 14, bila korang mintak itu dan ini dalam satu masa...Yer lah...akak bukan Miss Octopus dikkk.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com