Thursday, September 6, 2012

HOT LINE!

Kebelakangan ni aku teramatlah bz nyer. Ni disebabkan rumah kedai aku dah hampir 90% siap. Proses pendawaian dan meluaskan kedai pun dah hampir siap. Paling gembira nyer...dalam proses menyiapkan rumah kedai ni..permintaan untuk mendapatkan atau senang aku katakan hp aku hotline jadik nyer bila orang call bertalu2 bertanyakan tentang kedai untuk disewa.

Alhamdulillah...syukur!.macam goreng pisang panas ko! Meniaga unta pun tak laris cam ni..(aku petik kata2 Pak Jamal Tongkol dalam citer 3 Abdul tu...WOW!!Sekarang ni, aku tengah bz nak buat tenancy agreement untuk penyewa2 tu supaya nanti tak kelam kabut dibuatnya.

Insya Allah..aku akan realisasikan impian arwah abah yang tak kesampaian tu...Aku akan buktikan yang aku mampu jadi seperti yang Abah harapkan..malah jauh lebih baik dari tu...Walaupun Abah dah tiada di sisi..tapi terbayang di mata aku senyuman kegembiraan dengan kejayaan anak2nya. Aku akan buktikan pada Abah bahawa anaknya yang sorang ni memang keras hati. Tapi keras hati yang membuat aku sanggup mengharungi segala kepayahan demi untuk membuktikan yang aku juga mampu berjaya.



No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com