Tuesday, September 25, 2012

KO MAIN SIHIR PLAK MAMBANG.....

Mushkil aku...Hairan bin ajaib..sebab setahu aku ler di premis perniagaan aku tu tak ada sawah padi...apalagi kawasan perkampungan orang memproses padi.

Mesti korang tanya..apa lagi akak merepek pepagi ni kan? Ni nak citer sket ..tah sapa ler punya kerja gi letak sekam padi kat kedai akak yang mula nak beroperasi tu. Kalau beras pun akak mushkil..ni kan lagi sekam yang bukan barang makanan tapi barang buangan!

Bila akak tanya kat orang2 berkenaan...dorang kata ni berkaitan dengan sihir. Lorrr...sapa plak yang baru balik dari bertapa ni yang nak test2 aku nih?. sengal betul!. Apa yang akak nak bagitau ni ialah tentang sikapnya yang betul2 tak gentleman..@ dayus aka pondan!. Kalau dah berani sangat, apakata jumpa ler face to face jer dengan akak and hubby...naper nak pakai sekam padi segala!.

Idak ler banyak camni..cuma nak tunjuk kat korang yang tak kenal sekam tu jer...
 
Nampak sangat ler dengki haup nyer (kata orang Perak bagi orang yang dengi sesangat ni). Akak cuma nak ingatkan...biar ko buat camner pun...kuasa Tuhan tu mengatasi segala2nya. Jangan sampai esok..sihir tu makan diri sendiri...Bertaubat ler sebelum ajal menjemput....Kesian aku kat orang2 camni.. sakit mental barangkali. .isk! isk! isk!....

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com