Sunday, September 2, 2012

PATUT2 LER KALU NAK MENIPU PUNNN...

Kalau aku ni Superwoman..dah lama aku lipatkan tenant laki bini ni. Memanjang nak menipu jer kerjanya. Time nak menyewa dulu pun, aku dah rasa cam lain macam tengok perangai bini dia. Mulut dia non-stop kalu bercakap..pot pet..sampai nak mencelah sepatah pun susah.

Tiap kali nak bayar sewa, mula ler keluar ayat karangan tak sekolah dia tu...Husband gi outstation la...walhal ada kat umah...Waktu aku minta no. resit untuk bulan Julai dan Ogos yang baru ni, dia boleh cakap resit tu ada kat bini dia..Apa yang bangang sangat..call ler bini tu and mintak nombor tu kan? Dah agak sure mamat sengal ni belum bayar lagi. ari tu cakap besar kata nak bayar 2 bulan sekali sebab baru dapat bonus. Bonus taik kucing kau!

Tuhan tu Maha Kaya..terserempak masa dorang turun nak keluar umah...Hah! muka pucat bini dia..Laki dia? sengih cam kerang busuk..Dah kantoi!. Al-kisah rupanya bila aku check kat internet, dia tak bayar lagi...aku sms dia...Dia kata dah bayar tapi dorang tak balik umah lagi dan resit tu ada kat umah.

Bila dah bertalu2 sms aku bagi and finally aku cakap..suruh dia pindah sebab deposit dia dah habis..Baruuuu semalam dia masuk duit. Tu pun sebulan jer...Nasib baik ler aku ni boleh kontrol lagi kemarahan dan sifat kewanitaan aku ni..Kalu tak, aku campakkan dua makhluk Tuhan yang bangang dan penipu ni dari tingkat 3 umah aku tu! Hidup menyusahkan orang jer. Ko ingat aku ni mintak sedekah ke apa??.

Memandangkan aku ni nak kekal sihat dan tak mau stress dan tidur bermimpikan muka makhluk bangang ni,so aku amik keputusan bagi notis pindah. Ko cari ler umah atas pokok yang tak payah bayar sesen pun. Tapi tengok2 gak yer..kot Majlis Perbandaran yang tanam....nahas kena saman plak kang!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com