Sunday, December 22, 2013

PERABOT TERPAKAI

Sapa penah dengar berkenaan dengan perabot terpakai ni? Seriously this is the 1st time aku dengar tau. (cam baru keluar dari bawah tempurung bunyinya) kuang..kuang...kuang..Baju tu biasa ler aku dengar perkataan bundle tapi perabot...yer bebenor ni yeop???

Bagi yang tak tau cam aku ni..teman nak citer ler yer..memang ada! Tapi yang teman search kat google ari tu bukan ler kedai perabot biasa tapi kedai perabot terpakai yang menjual perabot dari hotel! Kelas ko Jah!. Selalunya hotel-hotel ni akan menjual barangan mereka setiap 5 tahun sekali. Cam pilihanraya ler plak..

Aku dalam proses nak meng up-grade apartment aku kat Prima Inland Sea Resort tu.. Boring plak tengok perabot yang sama sejak aku beli dulu...Peh tu ingat nak tambah meja makan yang 4 kerusi jer kat situ...Kedai ni aku servey kat internet Kin Peun nama kedainya. Lokasinya tak ler susah nak cari sekitar Tesco extra kat Selayang jer.


Giler omak nengok perabot nyer ko..Nampak plak ada yang sesuai untuk apartment omakkk. Teruja nak pegi. Tapi sejak aku menggoogle ari tu sampai ler sekarang belum berpeluang pegi lagi. Ada jer aral nya...Sebuk kayak menteri gitu!

Ni cantik gak!

                                                 Suker sangat yang ni...sesuai gitew!!!


                                                 I tell you..ni sesuai utk letak kat dining room..

                                               Mirror ni tak beapa sesuai untuk ruang tamu
Nak tunjuk gambar lebih-lebih pun, akak belum menjejakkan kaki lagi ke sini..so tunggu ler sampai akak berpeluang ke sana yerk. Tak sabor nak menata rias apartment tu...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com