Tuesday, February 3, 2015

BABY ADMITTED.

Hi! Rasa cam dah lama tak menjengah blog ni. Almaklum..bz sket kebelakangan ni dengan urusan umah aku yang sedang dalam proses renovation nih.

Memandangkan bilik baby dah siap. Maka excited la dia minta kami pindahkan semula katilnya yang ada kat bilik abang. Mak datuk..berat giler katil single ni. Tu pun dah kuarkan tilamnya atas bawah.

 Sempat gak ler anak dara ni mendeco dinding bilik dia sebelum dia tetiba mengadu sakit perut bahagian kiri. Mulanya ingatkan sakit perut biasa tapi makin lama aku tengok baby makin merengkok badannya menahan sakit.

Bawak ke hospital Pusrawi Jalan Tun Razak. Doktor terpaksa tahan dia untuk pemeriksaan lanjut. Dah masuk 2 hari..keadaan dia beransur okay ( Mungkin sebab makan pain killer kot). Apa pun baby masih rasa sakit.

                                           Hasil deco baby sebelum admitted

Sebagai ibu..aku cukup risau sebab tak tau apa penyakit sebenarnya. After 2 days masih macam tu gak..doktor decide nak buat ultra sound bagi mengesan penyakit dia.

Ya Allah aku hambaMu menyerahkan segala2nya padaMu.Tiada daya upaya aku selaku Ibu untuk membantu dia meringankan sakitnya melainkan titipan doa dan harapan agar baby kembali sihat semula...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com