Tuesday, February 10, 2015

DECO BERSAMA MY HUBBY


Hubby aku cerewetnya mengalahkan Eric Leong lagi dalam bab mendeco ni. Buktinya..bila kontraktor aku dah buat "rumah" untuk atap pagar kecil tu..Ikut aku, dah okay dah tapi boleh disuruhnya kontraktor tu bukak balik sebab tak menepati apa kehendaknya. Diorang ni pun satu, hubby aku siap tunjuk gambar lagi..Kalau mengangguk tanda faham ni dah cam belatuk tapi bila buat lain jadinya.








Boleh kata tiap malam, dia dok kat luar umah memandang depan umahnya. Sok siap lah..ada jer yang tak kena dan nak diubahnya. Tak pun kuar ler idea dia yang macam-macam tu. Fikir-fikir balik..kreatif dan berbakat gak hubby aku ni. Camner leh kesasar ngambek jurusan pengurusan perniagaan plak masa kat U dulu.






Tapi elok gak dia tegas camtu..sekurang2nya pekerja tu tak ler buat sambil lewa jer. Hasilnya kebanyakan kerja mereka ni memuaskan.. dan semalam papan manis aku dah dipasang!. Begitu gak dengan papan di tepi bumbung dan "taring"  di hujung atap.


Ni bkn umah aku yer..cuma nak tunjuk "taring" yg aku maksudkan tu (Ihsan google)





Jangan tanya aku yer..sebab ni semua idea hubby aku. Aku cuma jadi tuan penasihat jew.. anyway aku suka tatarias nyer..


Ni yang dipanggil papan manis tu... (Ihsan google)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com