Wednesday, February 4, 2015

PAPAN MANIS DAH SAMPAI...

Hari ni agak bz..ingatkan cuti Thaipusam ni boleh ler tergolek2 di rumah..alih2 keb escot hubby aku yg tak sudah2 membeli batu pagar yang tak cukup lagi. Nasib baik stok ada time tu...


Sebelah tengahari plak, pesanan papan manis dan kayu ukir tiba dari Pantai Remis!. Import mari dari Perak ko!.


Dalam pada seronok tengok order tu sampai, baru aku perasan yang ada barangan yang tak ada. Kayu penyokong bagi mendirikan papan manis tersebut di berandah dan jugak tombolnya kiri dan kanan. Serta merta mood aku nak makan tengahari terbantut dek kerana frust dengan situasi ni.. Yang aku pelik tu..taukeh tu tak check dulu ke sebelum dihantar? Camner nak didirikan papan tu tanpa kayu frame di atasnya...???




Ni contoh aku amik dari google..(kayu atas tu & tombol tepi tu yang tak der)

Bila message owner syarikat tu..dia cuma minta maaf..terlupa katanya..Bila aku tanya macammana sekarang sebab papan tu tak boleh berdiri tanpa kayu penyokong tu. Sedihhh...message aku tak go thru sebab dia off hp.. Harap sangat dia dapat menyempurnakan seperti apa yang kami persetujui sebelum ni. Uwaaa aku dah bayar habis plak tu..sudahnya cenggini plak jadinya...




No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com