Monday, July 3, 2017

FRUST SANGAT TAU..

Cam tahun-tahun lepas, hubby akak ni susah nau nak ajak berbaju sedondon di pagi raya..cam boria katanya. Tapi akak tak peduli..masa gi Indonesia dulu, beli kain siap2 untuk dia dan si abang untuk buat baju melayu...Tema tahun ni purple hokay...

Memang menjadi sebab dia tak bantah pun akak tempah baju melayu untuk dia malah dia terlebih excited menanyakan dah siap ke belum..dok mengulang kedai tu (takut tak sempat siap katanya)
Tup2 tiba hariraya...dalam kami sibuk nak bergambar dengan family memasing tu, dia boleh hilang tah kemana...Orang lain semua bergambar dengan family...cantik jer ikut tema...aku? tak cukup korum! Marah kemain tapi nak kata apa..hubby aku ni bukan boleh lama dok satu tempat..mula la kuar duri kat bontot tu..tak senang duduk dia...

Dah la maaf di pagi raya pun tak sempat...sedih tau...tangan abah pun aku tak dapat salam...ni tangan suami lak..Tapi malas nak bising2 kat dia..Hadam kan je lahhh...Dah la baju raya aku tak dapat2 sampai sekarang...ada baju yang boleh match dengan baju melayu dia...dia plak menghilang kemana..

Huh! kalau aku tau jadik camni..aku pakai baju kelawar (baju tido) lagi baik!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com