Sunday, January 6, 2019

MAJLIS MERISIK BUAT SI TERUNA KESAYANGAN

1st Jan 2019 cukup bermakna buat aku..menyambut tarikh lahir dengan hadiah paling bermakna dalam hidup ini..dapat bakal menantu..

Rasa macam tak percaya yang abang dah begitu cepat melangkah ke alam dewasa..tapi itulah realitinya..Bila anak bujang ni buka mulut jer minta aku dan hubby merisik pujaan hatinya..maka bermulalah kerja aku berkejar ke sana sini untuk membeli peralatan yang nak di bawa. Memang tak banyak cuma 3 bekas termasuk cincin tapi sebagai ibu, aku mahu yang paling sempurna untuk anak-anakku.

Aku ni jenis jenis yang perfectionist..mahu segala-galanya nampak teratur, kemas dan sedap mata memandang..berbanding dengan hubby yang ikut dan jer..Pada dia, hiasan tu tak penting..yang penting barang yang diberi mesti mahal..branded dah cukup.

Oleh kerana keterujaan nak menerima bakal menantu, maka aku ambik keputusan untuk menggunakan kreativiti sendiri biarpun aku bukannya pandai dalan hiasan deco mendeco ni. Tapi aku mahu saat2 manis ni menjadi ingatan kekal buat anak teruna suatu masa kelak..

Ni tempat cincin...

Kek dari secret recipe ni transfer dalam kotak transparant yg digubah sendiri

Ni lah hantaran merisik yg aku bawa..(kek belum masuk dalam bekas)

Ni sebelah pihak perempuan..

Segala-galanya berjalan sederhana seperti yg dikehendaki pihak perempuan..Ikutkan ajelah kan..walaupun teringin nak bagi macam-macam kat bakal menantu..Hubby kata bagi semua tu masa majlis kahwin nanti. Jangkanya selepas 2 tahun kerana both of them masih dalam pengajian di peringkat ijazah.

Doakan muga perjalanan mereka berdua dipermudahkan..




No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com