Sunday, January 13, 2019

NAK SHARE PRODUK KECANTIKAN NI..

Dah namanya perempuan kan..mesti suka pada kecantikan..Ehhh lelaki pun sekarang berlumba-lumba gi facial muka kat salon bukan terhad pada golong kaum hawa jer tau. Kengkadang kulit depa lagi flawless kalah kita yang pompuan ni.

Sebelum ni akak cuba mcam-macam produk untuk kulit muka..Katanya boleh buat muka licin..putih mulus..berkilat boleh buat cermin muka ler.. Tapi produk tu semua yang menjanjikan kulit muka licin secara cepat sebenarnya membahayakan kulit sebab rata-rata orang yang menggunakannya kulit naik jerawat sana sini malah ada sampai naik jeragat. Jeragat ni yang membuat kulit muka kita nampak lebih tua dari usia sebenar.

Sorang kawan ni perkenalkan aku satu produk ni..Meeracle. Nampak mcm sama dengan produk yang lain tapi bila dah try 2x..aku dapat rasa perbezaannya..Kalau dulu lepas cuci muka rasa kulit menegang jer..Bukan tegang sebab kulit tambah muda remaja yer..tapi sebaliknya kulit jadi kering semacam dan rasa gatal pun ada.

Pencuci dan serum

Tak rasa rugi melabur duit untuk produk ni sebab aku dapat rasa kelembapan kulit tu dan nampak kulit makin bersih dan segar.. Biar pun bukan cantik dalam sekelip mata tapi hasilnya tidak merbahayakan kulit dalam jangka masa panjang.Perempuan ni..ko pakai branded dari ujung rambut sampai ujung kaki pun tapi kulit muka tak bersih..tak der umph dik non..


Akak bukan agent yer..sajer nak share dengan korang jer..kalau nak cuba..contact la mamat yg peramah ni...(No dia ada kat gambar akak tu). Dia mintak akak buat testimoni ari tu..maka dengan yakinnya akak promote dekat uolls ni..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com