Sunday, November 10, 2013

GILA BERSHOPPING ONLINE!

Shopping tak habis-habis!. Itu ler dia namanya pompuan kan...bukan boleh Nampak benda yang cantik sumer nak grab kalu boleh...Nak plak time sale!.lupa diri semedang.. Aku ler tu...(ngaku sesiap).
 
 
Tapi masalah besor aku ni, buat masa sekarang tak de geng nak di ajak bershopping. Sumer adik beradik dan ipar duai beranak kecik...Sedeyyy sangat...Nak ajak hubby ok jer..tinggal lagi tak seronok ler ngajak orang lelaki ni shopping sebab taste dia tak sama dengan aku. Kengkadang tu, asal aku tunjuk jer baju yang nak dibeli sumer cantik di mata dia. Entah betul entah tidak sebab aku penah test dia, tunjuk satu baju ni yang kaler dia memang tak semenggah..dia boleh kata cantik! beli! beli!. Opah aku pun kalau di bagi free baju tu tak nak dia pakai ko!
 
 
Maka aku pun mencari altenatif baru bershopping iaitu ONLINE jew. Ko pilih jer fesyen apa ko nak, kaler apa ko mau...tekan je button keyboard tu. Tak yah lenguh2 kaki berjalan, berpanas berhujan bagai...baju ko sampai cam iklan zalora yang menjerit sakan kat pintu tu...(Aku tak ler cam tu..tinggal lagi terkinja2 suker baju dah sampai) huhu..
 
 
Tapi ...ada tapi nyer yer...dalam kebaikan bershopping online ni ada gak keburukannya. Saiz baju! Kengkadang tu ko rasa baju tu cam muat jew expecially bagi tubuh montok2 ni kan...Cam aku ni..masalah saiz tu buat masa ni still okay tinggal lagi kaler baju tu lari sket dari yang dalam iklan dia. (Ni sebab penataan cahaya masa gambar tu di ambil).
 
Apapun.sebelum beli tu, get the info dari penjual tu supaya korang tak tersalah beli yer...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com