Friday, November 8, 2013

NAK GLAMOUR?

Tak faham aku dengan sikap bebudak sekarang ni yang suka nau post gambar kat youtube. Kalau citer best tu tak per gak ...boleh dikongsi bersama. Idak gitew?, Ini yang cam rasa nak muntah pun ada...bila deme post gambar dan aksi merapu dan cakap benda melalut ke laut peginya.

Terjegil-jegil depan computer dengan mulut udah cam muncung itik. Lawa nau ke perasan dia tu???...Aksi yang semacam tu..anak sedara aku yang umur 7 tahun pun tak sanggup nak post kat FB atau youtube tau!. Ni tak tau ler aku, apa motif budak tu post gambar mengong camtu...

Tapi amik jer lah dari sudut positif la yer (walaupun tak ada makna nyer positif ko tu) . Sajer depa suka-suka dan mencari publisiti gitew... Yang heran aku tu..ada plak pengikutnya yang mengong gak buat parody kononnn. Geli ketiak aku tengok mende2 tak semengah camtu..Tapi apa nak dikata kan..zaman aku remaja dulu tak sama dengan zaman bebudak sekarang..

Anyway pada blogger2 kat luar sana yang rasa2 nak buat aksi terlampau yang cam nak bagi penampau tu...fikir ler 100x sebelum korang buat camtu yerk. Bukan apa..buruk benor ropenyerrrrr....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com