Thursday, November 14, 2013

LUNCH BERSAMA LALAT!


Bercakap pasal kebersihan ni..nak habaq la kat hampa semua kat luaq sana...Kalu hampa pi makan kat luaq...kedai camna yang jadik pilihan. Of coz ler sumer nak cari kedai yang bersih kan.

Cam sat ni..kami gi lunch kat café satu ni. Nampak cam ada kelas ler berbanding dengan makan kat bawah pokok cam selalu tu...Berikut ni beberapa kelemahan yang aku rasa boleh atau KENA baiki..If not...boleh gulung tikar aku rasa café ni..May be sebab tu aku rasa tak ramai orang yang masuk...

1)     Service very the lembap gitew...Makanan dah sampai dan dah habis tapi airnya tak sampai2.
         Kalu buatnya kawan aku tu tercekik tak ke nanya...

2)     Ni yang paling aku tak tahan...Lalat! macam café menternak lalat plak rasanya!. Bukan sekor
        dua tapi dah beterbangan sana sini. Dah tu dorang letak lilin yang cam bau serai plak sampai
       naik sesak nafas aku. Bau dia udah cam minyak urut masa aku bersalin dulu jer..

Rasanya kalu aku pegi kedai yang ala-ala bawah pokok tu lebih sedap dan tak der ler cik lalat ni dok
buat penerbangan ehsan kat makanan ko. Untuk menarik pelanggan, selain dari rasa makanan yang dihidangkan, peniaga harus ler menitikberatkan kebersihan juga..

Tak pun..ko bagi raket badminton yang boleh bunuh lalat tu kat pelanggan kedai ko! Bereh bo!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com