Thursday, November 14, 2013

PRIMA INLAND SEA RESORT PD

Lama tak story pasal apartment aku kat sana. Dulu nama tempat ni Tiara Beach Resort tapi sekarang ni dah diambil alih pengurusan baru. Tak ong kut ..profit tak masyuk sebab hutang sewa apartment kami dorang tak bayar sampai sekarang...

Now..tak nak pening kepala, aku urus sendiri, profit pun aku dapat sendiri. Apartment aku ni kat 1st floor mengadap pool view tempat replica sotong tu.Senang lah kalu korang anak bawak anak-anak kecik..Dari apartment tu pun korang boleh tengok dorang main air.


Apartment aku ni bentuk studio means tak der bilik...Masuk jer bilik, terus nampak kitchen, peh tu 2 single bed..Sebelah tepi dia plak ada living hall tempat korang leh duduk tengok tv dn berehat2 di atas kerusi. Apartment aku ni di antara studio apartment yang terbesar di Prima Inland ni.


Memandangkan apartment ni unit persendirian,makanya tiada disediakan breakfast dan juga housekeeping.Di PD ni, banyak restoren makanan terutamanya medan ikan bakar yang terkenal.
 
Ni suasana malam kat sana...romantic gitew...
 
Sewa? Hah ni nak citer kat korang!. Sewa unit pesendirian ni jauh lebih murah dari korang sewa kat management tu sendiri. Tak caye..cuba ler survey dan bandingkan dengan harga aku yang murah ni..Atak tipu punyer...
 
                                            Ni ler suasana apartment akak,  dek non....

 
Hari biasa (Weekday)      - RM120.00
Hari Jumaat/Sabtu/Ahad/Public /School Holiday   -   RM150.00

Kalau sapa2 blogger yang berminat nak sewa dengan akak...silakan mendail No HP: 012-3492710. Kalu lebih dari sehari...akak leh kasi discount..tak de hal punya...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com