Wednesday, November 20, 2013

REZEKI MUSIM CUTI

Alhamdulillah rezeki cuti sekolah ni ...apartment aku di Best Western Prima Inland silih berganti orang booked. Mau tak happy aku ko...Dulu hubby aku kata tak yah ler nak buat-buat iklan bagai..bagi adik beradik dan sedara mara jer guna. Tapi otak bisnes aku ni lain sket.. Since dah beli umah kat taman tema air tu..naper plak aku tak boleh nak utilised sepenuhnya kan?

Dengan usaha gigih aku ni, aku iklankan blog aku http://cutisantaibestwestern.blogspot.com ni ke facebook. Alhamdulillah...cepatnya berita ni tersebar..


                                          Unit apartment aku betul2 berdepan Pool view ni.

Sekarang ni aku tengah bercadang nak upgrade sket bilik ni termasuk perabot dan juga peralatan di dalamnya. Semuanya untuk keselesaan pengunjung gak kan.

Pada sesiapa blogger kat luar sana yang berminat nak sewa apartment aku ni..silakan ke blog di atas tu atau call ajer hp aku 012-3492710.

Anytime aku akan reply.....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com