Sunday, April 5, 2015

BERJUMBA DI KAISON

Dalam orang heboh-heboh dengan GST..akak? ...hehe! buat jom heboh ke KAISON!. Semalam aku and my lil sister bershopping di Kaison kat KL Festival City Setapak.

Masuk jer Kaison tu..akak dah tak ingat dunia dahhh..Walaupun satu tingkat jer tapi lama gak ler aku bertawaf kat dalam dulu..
Muka serius giler sebab dah rambang mata nak memilih
 
Nak cari langsir..nak cari langsir...ikut kata tuan penasihat..
 
Kesian my niece & nephew..sampai terduduk kat luar Kaison menunggu
 


Almost RM300 aku habih ari ni...hehe sekali sekala kata hubby aku..
 
Aku lupa plak bunga yang aku beli tak snap..hehe..Bunga kat situ serius murah dan cantik. Barang-barang kat Kaison ni murah sangat tu tidak la cuma aku boleh bagi bintang sebab kualiti barangan dia memang terbaik..
 
 
Yang korang nampak cam gambar kat atas tu..sebenarnya alas kaki okay. FYI, aku dah beli pun alas kaki kat umah tu tapi sebab berkenan yang teramat sangat makanya aku beli gak dek termakan hasutan adik dengan ipar aku..wakaka! Diri sendiri yang tak boleh menahan nafsu serakah..salahkan orang plak!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com