Sunday, April 19, 2015

MACAM LA BAGUIH SANGAT!

Macam-macam ragam manusia ni kan..Kalau dilayan mau kedut seribu muka ni...Ada gak makhluk Tuhan ni yang suka sangat melihat orang lain susah dan dalam masa yang sama "menaikkan" nama nya

As usual la kan..mana ada manusia yang sempurna dalam dunia ni...Dia yang empunya badan pun tak sempurna juga..Tak hairan la aku kalau selalu kena "hempok" dengan bos dia.The point now is aku bengang sangat dengan dia ni sebab pantang  kalau dapat cari salah orang. Panas punggung dia selagi tak hu ha mencanang sana sini. Ko tu perfect sangat ke.
 
Aku tak pasti apa motif dia bila buat report kepada orang lain sedangkan dia boleh jer jumpa aku face to face untuk buat report tentang kecuaian staff bawahan aku kan..?? Kalau ko takut aku bertukar ijau dengan statement ko tu..ko boleh jer jumpa immediate bos aku. Owh lupa..memang tak kan ko brani pun sebab sure kena taichee dengan dia kan.. Nampak sangat la ko tu nak mengenakan aku and at the same time dok bercakap yang "I dah tolong u all everything".
 
Nak tanya gak apa yang ko dah tolong selain dari "menyalak bukit" dan spread all the story to everybody macam la department aku jer yang buat salah dan ko tu 100% perfect!. Hangin nya aku bila berdepan dengan minah ni. Dah ler tak der adab..aku tengah online dengan bankers tu pun, dia dok sebuk nak explain itu ini dengan aku...Dear sengal, untuk pengetahuan ko, aku dah tau kesilapan staff aku tu cuma tak mau la nak jaja citer cam yang ko buat tu.. tak professional langsung!
 
 


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com