Monday, April 13, 2015

NILAI 3

Tak plan pon nak pegi Nilai 3 semalam..lepas breakfast terus hubby ajak ke sana. Pucuk dicita..ulam mendatang ..rezeki jangan ditolak weii...gigih aku memandu ko...

Plan nyer nak beli bidai kayu untuk disangkut di berandah ..tak ler open sangat sampai orang depan umah pon boleh direct nampak ke bilik tidur akak!. Lagi pun hubby aku ni kengkadang malas nak berbaju time lepak-lepak dan aku plak dengan rambut mayang mengurai segan nak bersantai kalau tak der bidai kat situ.

Untuk ukuran 6x6 mamat tu charge RM120. Kami beli 2 keping bidai. peh tu aku menyinggah kat satu kedai ni untuk beli tisu bunga untuk cabinet dapur..tup2 rezeki aku terjumpa plak jam gantung ala inggeris yang aku cari kat KK Home Deco selama ni tapi habih stok. Apalagi omak grab laa..

Peh tu jalan pusing-pusing mencari KK Home Deco..sajer nak jamu mata jer kononnya..ternampak plak teko set dia warna hijau putih..soft sangat colour dia..Cuba gak pujuk hati ni supaya tak termakan hasutan syaitonirrojim tapi dalam hati plak fikir kang nyesal dah balik KL tak beli benda ni.. hik hik!

Tray kat bawah jam tu cuma RM8 jer compare to KL mau RM20+

Ada ler a few barang yang we all beli ..dah alang-alang datang dari jauh tu kann..Balik tu gak hubby aku tak sabar-sabar terus pasang bidai tu...Aku punya langsir gak yang tak gantung-gantung. huhu

Anyway seronok walaupun panas membahang...mau tak seronok shoping!



No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com