Tuesday, November 17, 2015

PLAN TRIP TO.....SYHHHH RAHSIA DULU!

Macam yang aku bagi tau ari tu kan...aku nak gi melancong sekali gus (ni tujuan sebenarnya..) shopping!. Of coz la cari tempat yang memang heaven bab-bab shopping ni. Cam biasa..aku ni sebelum travel suka study dulu camner tempat ni dan apa yang menarik kat sini. Memandangkan kami pergi bukan mengikut tour guide..aku dah mula melihat blog blogger yang pernah ke sana. At least dapat sedikit info yang berguna kan?
 
Ada gak setengah orang tu main pakai terjah jer nak melancong ke mana-mana tapi tu bukan stail aku. Aku ni, sampai ke perkara paling kecil pun aku suka plan dulu sebab tak mau tertinggal atau terlepas apa-apa. Ikut hubby aku..sampai sana baru nak cari hotel. Idok ler gitu...silap hb, mau kami tidur kat tepi jalan cam gelandangan plak.
 
Sampai kan luggage yang mana nak di bawak pun..aku plan. hik! hik! Tu sebab takut tak der tempat nak letak barang...Macam la nak borong semua barang yer tak?. Hubby aku yang dah tau perangai wife dia ni menggalakkan lagi ada lah..Ala..bukan selalu pun kan aku menggunakan budget dia kan.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com