Sunday, November 22, 2015

TERUKNYA AKU NI...

Aku ni memang pelupa! Pelupa tahap gaban laa...Faktor umur kot ..ker sebab banyak mende dalam kepala ni yang aku fikirkan. Pasal keja, pasal nak bercuti (Yang tak confirm2 lagi ni..huhu #nak nanges). Pasal masalah adik-adik pun buat kepala aku kengkadang bersabut eik berserabut gak..
 
Tapi ni memang aku keterlaluan!! Boleh lupa tarikh anniversary aku...Kebetulan hubby aku lak outstation pagi ni..Tengah bz buat sarapan di dapur...tit tot tit tot..hp aku tu bunyi tanda ada group berwassap.
 
"Happy Anniversary ....muga bahagia berkekalan hingga ke Jannah" Terbuntang mata akak sekejap!Annivesary?? Hari ni berapa haribulan?? OMG! mak jemah oi..camner aku boleh lupa ni...Tambah terkezut bila hubby aku balas message tu dgn "tq"...Tetiba omak sedey yang teramat...isteri apa aku ni sampaikan tarikh penting camni aku boleh ke laut lupa nyer...
 
Aku message hubby aku yang jauh diperantauan...Ipoh jer...hik! hik!Wish Happy Anniversary kat dia dan aku janji untuk cuba jadi isteri yang terbaik untuk dia...sweeeeet taaaak?.Hubby aku balas lak...dia pun akan cuba jadi suami yang terbaik untuk aku katanya...
 
In fact..dia memang dah pun sempurna jadi suami yang terbaik di hati aku. Menjaga dan melindungi aku selama 23 tahun.. Memang zahirnya, aku dengan dia ni contra sangat dan kengkadang selalu buat aku marah...tapi dialah pelengkap dan penyeri hidup aku malah dia ....anugerah Tuhan yang paling berharga buat aku di dunia ni.."Happy Anniversary Sayang"
 
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com