Sunday, November 5, 2017

KREATIVITI YANG TAK BERAPA NAK KREATIF

Teringat lak aku yang anak dara ni bukan reti berkemban. Kalau kuar bilik air dia..dipegangnya towel tu sebab tak dia tak reti yang mengikat. So aku terfikir camner nak buat sesuatu sebab aku dah terbayang yang bukan-bukan bila anak dara ni terkocoh-kocoh bersiap kat asrama nanti.

Teringat kain kemban yang selalu dipa kai di spa-spa tu kan. Segala peralatan semua cukup..so aku mulakah menjahit..Jahit tangan wokayy sebab fortable machine aku tu dah lama tak guna..dah tak ingat cam ner nak masukkan benang..Boleh??

Hasilnya...ececehhhh!!! bangga sebab ni hasil kerja tangan aku mamanya...sekurang-kurangnya baby lepas lap badan, terus sarung jer kain ni ke badan dia dan terus balik ke bilik. Senang kan?. Tak lah terkebik-kebik nak mengikat kain batik tu..Silap haribulan..melorot ke bawah..hihi.

Model akak...suker dia tau.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com