Sunday, November 5, 2017

NAK CARI HOMESTAY..NAK CARI HOMESTAY...

Beli barang keperluan dia dah hampir nak cukup..cuma sekarang ni aku tengah menunggu date untuk dia mendaftar ke UiTM jer. Tapi tarikh tu tak kuar2 lagi..tunggu surat tawaran 10/11 ni katanya . Aku bukan apa..risau kalau tak dapat homestay. 

Famili aku jer termasuk baby ada 3 orang, mak, maksu dan mak iti lagi..Bila dah ramai camni, aku prefer amik homestay..lebih selesa kan. kalau hotel tu..mak lah yang tak kuat , nak naik turun..lutut kawan tu dah ler manjang sakit. Dia nak ikut ni pun dah seribu rahmat bagi aku..Sekurang-kurangnya emak dapat menggantikan tempat arwah abah . Aku dapat bayangkan camner gembiranya abah bila dapat tau cucunya berjaya masuk ke menara gading. That it! move on okay..tak mo sedey2 lagi.

Sekarang ni..homestay yang berdekatan sumer penuh..Acaner tu?. Musim graduation pelajar2 U kan? Mulalah cam stress sebab nak book pun tak boleh sebab tarikhnya tak diberitahu lagi. Tergerak hati plak nak visit laman web bahagian pengambilan pelajar dan membaca komen mereka. 

Huh! 26hb November 2017! tarikh daftar rupanya. yer bebenor yeop?? Kang teman booking date tu..tengok2 kang lain plak.. haru! Anak aku relax jer main hp ko..aku yang gelabah sana sini cari info pasal homestay..Memang selama ni pun tu la port folio akak dik setiap kali nak berjalan ke mana-mana. Hubby aku...dia bawak diri dia sendiri pun dah cukup baik tau!

Kalau sapa-sapa ada idea kat mana nak stay..pm aku pls...Jasamu dikenang...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com