Sunday, November 5, 2017

SYUKUR YA ALLAH...

Salam ceria semua...Tak tau nak gambarkan bagaimana perasaan aku tika ni...Gembira, sedih bercampur baur la. Nak citer tentang bagaimana apa yang aku rasa saat semua kawan-kawan baby dapt UiTM tapi tah macammana nama dia plak tercicir. Rasa blur je time tu..terfikir apa agaknya kesalahan yang dah aku perbuat sampai doaku tak dimakbulkan..

Baby jangan cakap la..berkurung dalam bilik menangis sorang-sorang. Alahai..ibu mana la sanggup tengok anak dia bersedih camtu. Tapi sebagai ibu, aku bagi dia motivation..aku kata , mungkin Tuhan nak beri yang lebih baik untuk dia. Alhamdulillah cepat jer dia ok..

30/10/2017..Tuhan makbulkan doa aku..doa semua orang yang mengenali dia...Dapat berita gembira .baby dapat tempat di UiTM Tapah!. Time Abang buat video call tu...dia tunjuk kat screen computer results baby tu. 1st thing yang aku nampak dulu ialah perkataan Tahniah (tu pun samar-samar jer) airmata aku turun tak tertahan-tahan lagi..dada rasa sebak sangat..Allah..Kau dengar jugak akhirnya doa hambaMu ni... 

Lega sungguh rasanya sebab selama ni menjadi penantian yang paling menyeksakan aku sebenarnya. Sedih tika 1st intake ari tu tak dapat tapi rupanya Allah gantikan dengan perancangan yang lebih baik dari tu. 




No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com