Sunday, February 24, 2013

DAH ADA YANG BOOKING!

Kata orang kalau dah rezeki tak kemana..betul tak?. Syaratnya, kita kena  rajin usaha dan yakin Tuhan akan membantu usaha kita tu. Bercakap tentang rezeki ni, aku dah dapat rezeki pertama aku tahun ni...bila apartment aku di Best Western (Tiara Bay) tu dah dibooking!

Tak kira lah macammana pun orang cuba menutup periuk nasi kita...Allah akan permudahkan rezeki kita di tempat yang lain atau dengan cara yang lain asalkan kita tidak berbuat yang sama pada orang lain. Alhamdulillah..marketing yang aku buat tu berjalan sukses..

Plan aku sebenarnya nak tambah beberapa peralatan di dalam tu sebelum disewakan tapi dah ada caller yang nak booking...okay ler tu. Lagipun masa aku bercuti hari tu, aku dah kemaskan semuanya.

Muga ada keseinambungan nyer selepas ni.. Sapa2 nak booking...silakan call akak 012-3492710 atau email jer kat hannynordin@gmail.com. Kegembiraan anda ...kepuasan kami. Ceeewahhh! moto bisnes aku ni. Jangan ni pun hang pa nak ciplak gak erkk...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com