Sunday, February 24, 2013

LANGSIR BARU!

Hi sumer..sorry sebab dah tak kerap update blog. Nowdays akak bz sesangat. Belum jadi orang beso2 lagi, dak cenggini. Kalau aku cam Datuk Maznah si Iron Lady tu...tak camner ler gamaknya?  Tah2 she2 pun tak sempat ! kannnnn..

Memandangkan aku tengah bersemangat nak memberi wajah baru pada apartment aku kat PD tu,...so aku ajak ler laling aku dan anak2 join pegi Nagoya kat Wangsa Maju untuk membeli langsir. Tapi tak ler boleh pilih sembarangan corak. Kena ler pilih gak corak ala2 gaya resort kan? Bukan tu jer, kena gak matchkan dengan header langsir yang sedia ada...kekdahnya....

Sapa sangka ko! Anak bujang teman yang balik bercuti kong Hee Fat Choi ni bukan aje berbakat jadi taukeh tapi ada bakat gak dalam hiasn dalaman ni. Pandai dia mencari kaler dan corak yang sesuai. Ikutkan taste hubby aku, aku pun segan nak ngaku tu umah aku kalu dia pilih gak kain langsir yang dia pilih tu. Sendiri mau fikir ler yer...

Peh tu bersemangat ler aku nak menempah kat situ gak. Salesgirl tu kata tokeh tu cuti...raya cina..Sedeyyyy. Tapi nasib aku baik sebab adik ipar aku menawarkan servicenya...Dari aku bayar kat orang lain,baik aku bagi dia kroje jahit langsir aku ni. At least sebagai senaman untuk baby dalam perot tu..Idok ler asyik buat kuang lentang jer...hihi. Ada gak masyukkkk...kannnn...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com