Tuesday, February 12, 2013

PROSIDING DITANGGUHKAN LAGI

Sajer nak memenuhi masa terluang ni dengan menulis...tapi apa yang aku tulis ni bukan hanya untuk tatapan tapi untuk iktibar blogger di luar sana.

Bukan apa...kengkadang aku terfikir, pengaruh atau pun kuasa seseorang dapat menguasai apa jugak walaupun ternyata dia di pihak yang salah. Malah sanggup menidakkan hak orang lain dan paling kejam tu bila dia cuba menjatuhkan orang yang memperjuangkan haknya.

Korang mesti nak tau kan..apa citer terbaru aku ni..Ni ler pasal kes aku yang masih berlanjutan di mahkamah...Ikutkan memang aku hangin sangat bila prosiding tu ditangguhkan ke satu tarikh yang lain. Ni gara2 permainan kotor pihak defendan yang seakan sengaja melengah-lengahkan masa.

Mungkin mereka fikir, dengan cara ni aku akan give up...salah orang lah beb!. Aku akan fight walau apa cara sekalipun hingga aku dapat hak aku tu semula. Tak kisah ler kalu kes ni berlanjutan sampai seminggu, sebulan atau setahun sekali pun. Korang ler yang susah turun naik KL...Aku tak kisah sebab Mahkamah tu depan pintu umah aku jer...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com