Saturday, March 23, 2013

BANDUNG!

Kalu korang buka computer,apa yang selalunya menarik perhatian korang. Kalu aku ...of coz ler aku suka nau search Pak Google!.

Aku tengah gigih search pasal experience dorang ke Bandung!. Kalau dengar citer depa..rasa cam dan2 ni gak aku nak terbang ke sana...Kata orang Bandung tu Syurga membeli belah...Kalu setakat sehari ko pegi..baik tak yah sebab banyak tempat Factory Outletnya yang tumbuh cam cendawan lepas hujan kat sana.

The most importantnya...rega barangannya murah berbanding Malaysia. Tu yang aku nak dengar tu.. Selalu gak citer kat hubby tentang keistimewaan Bandung ni (Dengan harapan..dia pun minat gak..huhu)

Tup2.. hubby aku bagi tau yang dia dah booked kat travel agency utk ke Bandung bulan 9 ni . Sayang sebab kami cuma dapat pegi bertiga jer sebab abang tak pasti time tu dia ada exam atau tidak. Frust sangat dia.Aku lagi frust sebab tak derorang tolong angkat barang shopping aku.

Bulan 9 lambat lagi tapi aku dan baby dah buat list apa barang yang nak  dibeli nanti. Kah! Kah! biasa ler orang pompuan dan shoping ni tak dapat dipisahkan..Tambah berkobar tu, bila hubby aku  janji nak sponsor ! Lambatnya bulan September niiii...


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com