Tuesday, March 12, 2013

SALE KAT JAKEL

Nak habaq mai kat hampa...minggu lepas ada sale kat Jakel seksyen 7. Mentelah hubby aku nak pasang kunci kat apartment aku kat sana, so aku goda ler emak yang memang kaki  shopping.

Memandangkan Jakel tu seberang jalan apartment aku jer, so aku dexide tak nak bawak keta...lintas jer. Emak pun tak kisah kononnya..almaklum energy dia jadi kuat bila ternampak building Jakel dan Gulati's tu.

1st..atas permintaan emak, kami pergi Gulati's dulu. Rega dia ..ya ampun ...murah bebenor. Rambang mata gegirl you!. Kat sini jer emak beli 4 pasang dan aku....dalam pada menguatkan iman agar tak tergoda dgn pujukan emak dan uncle industan tu...terbeli gak sepasang.huhu.

On the way nak ke Jakel plak, kami singgah kat boutique Hajra. Tudung dia cantik2 koooo. Cam biasa ler..dalam tak nak tu, aku terembat sehelai tudung. Emak yang tak tahan.godaan ni beli 2 helai. Tu pun nasib baik,kaler yang dia nak tak der..kalau tak....

Tu belum citer kat Jakel lagi...emak cam lupa diri sekejap.. Hik! Hik! Aku turutkan jer sebab aku tau tu terapi paling baik untuk emak. Lama gak ler we all kat sana sebab hari hujan lebat plak. Cuma rasa agak tak berapa selesa sebab ada  satu mamat ni ( aku rasa staff kat situ). Cara dia approach kami tu tak berapa berkenan ler.  "Akak..lama kita tak jumpa..ingat saya lagi tak'?  Sambil aku tengok muka dia..spontan jer kuar dari mulut aku..' Nak ingat camner..kenal pun tak. 1st time akak dtg sini tau'.Dah tu ngekor jer..cam anak ayam
baru menetas.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com