Tuesday, March 26, 2013

NI TAK SIAP..NI PUN TAK SIAP!

Rimas sangat sekarang ni...Mana tak nyer, bila sumer benda nak dibuat dalam satu masa. Sumernya penting dan perlu disiapkan cepat.

Ni bukan citer bab keja ofis. Keja ofis tu tak yah cakap lerr..samapi aku pencen pun tak kan siap punya. Ni pasal keja personal aku.. Mana nak compile document yang nak submit ke mahkamah (kes saman aku tu ler). Nak buat resit untuk umah sewa aku lagi yang since Jan until February tak buat lagi..huhu.

Peh tu,aku plan nak pack baju-baju lama untuk di masukkan dalam kotak. Rasanya plan tu since hujung tahun lepas tapi sampai sekarang tak gak buat-buat. Ni tak buat list lagi perkara yang masih pending nih.

Fikir-fikir balik ...apa yang menyebabkan kerja-kerja aku ni sumer tak siap on time seperti yang di plan?. Dalam diam..aku mengakui yang lately ni aku tak fokus! Apa yang aku fikir??

Arghhh keja yang ceciput cam ni pun tak leh bereh!  Camno nak kayo lagu ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com