Tuesday, May 6, 2014

APA LAGI...SHOPPING LER

Ke Kenanga Wholesale lagi akak....Ahad lepas aku kesana bersama baby dan ditemani bodyguard akak driver aku. Alhamdulillah tak jammed walaupun ada jalan yang ditutup sempena kempen Hari tanpa kenderaan ( tah betul tah tidak kempen yang aku sebut ni)

Aku try cari baju kebaya kimono yang aku survey kat internet. Reganya kat internet dalam RM65. Cari punya cari..akhirnya aku jumpa gak yang reganya jauh lebih rendah..hoyeyyy!! RM25 jer you...Aku pilih warna peach...sweet jer colour tu..Paling penting, dia senang disuaipadankan dengan apa saja colour.


                            Cam ni ler rupanya kebaya kimono akak...


Aku beli gak sehelai seluar ni yang aku tengok dia display kat patung di kedainya. Puas aku pujuk tokeh dia untuk jual blaus yang kat patung tu tapi tak mau gak jual. Alasan dia...nak buat display jer...Hish! endak jer aku larikan dengan patung tu sekali...he he!


Last sekali aku beli seluar pallazo di kedai favourite aku ni. Rega kalau sehelai RM35 tapi kalau beli lebih of coz ler rega baik punya dia bagi.


Sempat gak beli baju office hubby aku jenama burberry...Abang yang pilih saiznya memandangkan aku selalu fail bab pilih baju hubby ni. Alhamdulillah..dia suka colour dan saiz pun ngam gitu.

Baby pun tak mau kalah..menyoping gak anak dara ni...Abang jer yang tak mau beli apa-apa kecuali mintak belikan subway..He! he! bab makan...tak boleh blah..



No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com