Monday, May 19, 2014

DECORATION DINDING

Baru-baru aku ke Fella Design yang baru dibuka berdekatan plak dengan rumah. Sajer cuci mata mentelah mak nak survey coffee table dia . Tak cukup besar yang ada kat umah tu katanya...haish...ikutkan sajer ler..

Masuk jer kedai ni..terpegun aku tengok decorationnya..cantik..dan Nampak ijau jer bijik mata aku.

Tak terfikir gak pada aku yang tak cukup kreatif ni yang buat cam ni. Yang ijau korang  tengok ni sebenarnya adalah rumput tiruan yang diperbuat dari plastik. Digantung setinggi dinding dan digantung segala perhiasan tambahan.




Teruja aku nak tiru decoration ni untuk bahagian luar rumah berdekatan dengan kolam ikan aku tu. Sure cantik kan? Tapi bila aku cakap kat hubby..jawapan dia memang selelau tak membina semangat ponnnn..Berabuk jer nanti katanya..Tak kira!..aku nak buat gak...




No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com