Sunday, May 11, 2014

DUIT TAK BERKAT MACAM TU TAU....

Marah..sedih, geram semua ada! Korang pon mesti sepakat macam aku kalau korang berada ditempat aku. Baru-baru ni, aku beli sehelai  baju dari online. Dalam gambar okay la...aku pon laju jer confirm dan bayar cepat.

Dah ler sampai lambat yang sepatutnya 2 hari jer tapi makan masa almost 4 days (dekat jer tempatnya di Taman Medan PJ). Yang buat akak berangin ni..baju tu sepasang tau tapi baju kaler peach ) as per dalam gambar...tapi kain dia boleh plak bagi aku kaler pink. Bengang tak?.

Aku message la tokeh dia. Boleh plak dia bagi alasan bodoh. Katanya memang kaler tu camtu..Bila aku tanya naper baju yang sewaktu dengannya tu kaler sama. Dia jawab yang lain tu memang sama kecuali yang warna peach tu jer yang kain dia warna lain. Boleh?

Tak puas hati lagi ni..aku search blog orang lain yang jual baju yang sama...Shit! memang sah pompuan ni menipu!. Sebenarnya baju tu memang sepasang kaler dia sama jer. Tah sapa punya dia campak kat aku. Dah lah rega dia lagi mahal dari penjual yang lain.

Ni yang aku amik dari blog orang lain. Rega dia RM69 jer





Ni yang dia jual kat aku..Rega RM90 jerrrr...

Satu jer aku nak cakap kat sini..korang yang menjual tu sepatutnya bersikap jujur dengan pelanggan. Korang tau tak hukum menipu orang dan hukum duit yang korang terima hasil dari menipu tu.??

Sorry sebab aku block fb ko...dan untuk supplier ko yang tidak bertanggung jawab tu Dahlia Beauty Collections cukup ler aku sorang jer yang terkena...harap ko insaf la dengan perbuatan ko tu sebab sepandai-pandai tupai melompat..satu hari esok..jatuh jugak..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com