Sunday, June 1, 2014

HONDA CIVIC ...

Berita baik! Berita baik!....Meh..meh! kita nak citer ni. Keta Toyota vios akak ni dah hamper nak settle instalmentnya...(kasik korang sakit ati @ jealous sket) huhu...Diam tak diam, tik tok..tik tok..dah pun nak settle kan.



Aku ni bab settle hutang paling ler rasa bahagia yang teramat tapi hubby aku bab menambah hutang memang gemor yang teramat nyer dia!. Mulut aku gak yang gatal gi cakap kat dia tentang keluaran Honda civic terbaru masa aku ternampak kat showroom dia ari tu.


Bak kata orang ler cam jatuh cinta pandang pertama tengok rekabentuk dia yang stailo gitew. Kagum la aku sekejap..Salesman tu tengok mata aku yang tak berkedip tu terus dengan ramahnya menghulurkan brocurenya sambil menerangkan tentang keistimewaan kereta tu kepada aku.



Memang ler..tak yah ko terangkan pun aku dah nampak honda civic ni cantik banget!.
Nasib baik reganya riban2. Kalau tak, mau jer aku tepon  hubby aku mintak jam ni gak cam minta dibelikan lollipop.

Tapi satu bonus gak ler kalu hubby aku belikan....Anniversary date pun hampir dah kannnn....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com