Sunday, December 14, 2014

RENOVATION BUMBUNG PULAK...

Kembali bersiaran...after banyak benda yang aku kena buat sepanjang minggu ni. Dalam kesibukkan tu, lupa plak nak update tentang perkembangan terkini renovation di rumah sekarang.


Time ni pekerja- pekerja tu gigih menyiapkan bahagian atas (belakang) rumah yang memuatkan bilik air dan juga tempat laundry dan juga bilik stor kami. Aku suka bahagian ni sebab kontraktor ni bermurah hati membina satu tempat untuk aku membuat tempat ampaian.

Paling mengujakan tu bila tengok bumbung rumah bahagian hadapan. Sebijik cam yang kami mahukan. Bersyukur sangat sebab kontraktor tu berjaya merealisasikan impian kami. Bumbung berlapis tu tampak unik sekali.. Belum siap sepenuhnya pun..aku dah boleh bayangkan rupanya. Tak sabar nak tunggu keseluruhan rumah tu siap.

 Ni view dari tepi...



Harap sangat rumah aku tu boleh siap sepenuhnya akhir tahun ni. Tapi nampak gayanya cam takkkk jer.. Apa tak nyer..plan awalnya nak buat minor renovation jer...tup2 hampir sebuah umah bertukar rupa..

Apapun harap tiada masalah yang timbul sepanjang pembinaan rumah ni...Amin.







No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com