Sunday, March 29, 2015

APARTMENT AKAK DI PORT DICKSON

Untuk sekian kalinya bertukar nama...Dari Tiara Beach Resort kepada Tiara Bay Resort. Kemudian diambil alih oleh syarikat baru dan ditukar nama kepada Best Western Prima Inland. Berita terkini plak dah tukor lagi...Primaland Resort & Convention Centre.

Apa pun namanya..ada akak kisah?..sebab cara pengurusannya tetap sama dan tiada pembaharuan pun. Cuma akak nak bagi tau you olls yang akak ada "istana hinggap" di sini yang disewakan kepada pengunjung yang berminat. Studio apartment di blok D yang berhadapan dengan replica sotong. purple kaler lagi okay!

Yang baguihnya apartment ni hanya difirst floor jer. So bagi sapa-sapa yang sakit lutut atau bercinta sangat nak naik tangga tu...ni ler akak nak habaq...dekat jer dengan tangga apartment akak ni.

Disediakan 2 super single bed
 
 
Bagi sapa-sapa yang nak bawah keluarga yang lebih dari tu...no hal boleh jer bawak toto sendiri yer..Harga apartment akak ni reasonable dik cuma RM120 pada hari-hari biasa dan RM150 pada hari minggu/cuti sekolah/public holiday.
 
Rega ni tak masuk tiket ke Taman Tema yer sebab tu kena beli sendiri dengan pihak pengurusan. ( Boleh check dengan PRCC sendiri yerk)
 
 
                      
 
 
 
Sapa-sapa yang berminat boleh hubungi akak terus...012-3492710  akak boleh dihubungi anytime. nak message atau nak whatapps pun boleh...
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com