Wednesday, March 4, 2015

BLUE LOPO RIVER

Cehhh nama kemain lagi yer!. Tu la tempat perkelahan family day kami pada 19/2/15. Tempat ni terletak di Ulu Langat Selangor. Dekat area Pangsun ko..



Tempat ni adalah tempat perkelahan dan juga tempat di mana camping dari para student merata ceruk. Chalet yang kami duduk ni memang murah sangat RM50 jer untuk satu chalet dan kami berempat keluarga booked 4 buah chalet. Ada gak chalet yang berharga RM80 dan paling istemewa korang boleh memancing kat beranda belakang umah jer!. Ni penuh lak masa kami nak booking tempohari.






Kat sini ada kolam buatan  yang disalurkandari air bukit berhampiran. Sejuk nyaman air bukit ni rupanya yop! (Tak penah merasa mandi air bukit before..). Dan bagi sapa-sapa yang nak merasai mandi ala-ala zaman dolu-dolu..kat situ ada anak sungai untuk mandi manda.


Malam harinya lebih happening sebab kebanyakan pengunjung kat sana buat sessi BBQ tak ketinggalan kami...pendekkata kenyang kebuntat perut dan aku ler di antara yang masuk tido awal sebab keletihan mandi manda pad sebelah paginya...sampai naik lemas ler



2 comments:

  1. salam. kak boleh saya tahu nama chalet ni? ada tak nombor telefon chalet ni?

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam adik...try contact nombor ni 017 3172640 atau adik boleh google di internet...

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com