Monday, March 16, 2015

WANITA TERBAHAGIA

Kata orang bila umur perkhawinan dah menjangkau lebih 20 tahun...semuanya hambar tapi Alhamdulillah..kami masih mengekalkan keharmonian rumahtangga. Bercakau sekali sekala tu biasalah kan tambah lagi hubby aku ni kuat menyakat. Suka nau nengok muka aku cepat kedut kot.
 
Orang kata, untuk bahagia haruslah ada persefahaman.. Seriously..aku dengan hubby dah kahwin lebih 20 tahun tapi kengkadang aku masih tak faham dia ni kategori spesis yang camner.. Yang aku tak suka pun kengkadang tu yang dia suka buat...Sudahnya, aku mengalah walaupun kadangkala merungut gak bila dia masih dengan attitudenya yang aku tak suka.
 
Tapi kata orang tu lah yang mengeratkan hubungan suami isteri. Susah sebenarnya nak mencari yang 100% perfect tapi bagi aku ..my hubby ni "Mr. Right"lah kiranya dihati aku. Cewahhhh..
 
Aku ni plak..bukan semua laki-laki boleh tahan dengan kerenah aku tau..panas baran! opss..tapi idok ler sampai baling-baling barang atau cam stail kiki tu..Tapi kalau aku tak kacau orang...jangan ler ko ngada-ngada nak mengacau aku..sajer cari nahas. Bagi "orang" yang pernah kena dengan aku tu..mesti korang boleh ingat sampai mati kan??
 
Apapun..aku tak mintak banyak dalam kehidupan ni. Cukuplah dikelilingi orang-orang yang tersayang dah cukup buat aku rasa akulah wanita terbahagia tika dan saat ini. Doakan muga kebahagiaan ini akan berpanjangan hingga ke Jannah.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com