Sunday, March 15, 2015

TERASA DIRI INI DIKHIANATI..

Penah tak korang rasa apa yang aku rasa sekarang?? Perasaan yang bercampur baur antara marah..sedih dan tertanya-tanya mengapa ada insan yang macam ni yang sanggup mengkhianati aku. Selama ni aku beri kepercayaan penuh pada dia dan percaya yang dia tak akan mengkhianati ataupun mengambil kesempatan ke atas kebaikan aku. Rupanya aku silap..manusia tetap manusia biarpun zahirnya nampak baik, ikhlas tapi terserlah sifat sebenarnya kini.
 
Rasa cam nak bercerita pada korang apa kisah sebenarnya tapi buatnya dia terbaca blog aku ni..haru plak kan..See! aku jer yang menjaga hati dia supaya tak tersinggung tapi pernah ker dia terfikir yang perbuatan dia yang mengambil kesempatan ke atas kebaikan aku benar-benar menguris hati aku.
 
Aku tak rasa dia faham dengan reaksi aku malah aku rasa dia seolah-olah menganggap aku ni anak-anak kecik yang boleh ditipu semudah tu..Aku ni...sekali aku dapat tau orang tu mengkhianati aku, seumur hidup aku takkan mempercayai dia lagi. Sekali jer okay!
 
Mungkin terasa dah naik lemak tak cukup lagi dia menipu aku..cubaan kali kedua plak..Haish! kalau lah aku tak fikir dia ni pernah menolong aku..dah lama aku marah dia dan-dan tu gak..tapi fikirkan maruah dia..aku sabarkan jugak hati ni.. Yang heran tu..dah terkantoi dengan aku pun..masih nak menyusun ayat lagi nak menutup pengkhianatan dia tu.
 
Jangan sampai aku hilang rasa kemanusiaan dan sudahnya kau sendiri yang menutup pintu rezeki ko sendiri...Time ni tengah membina kesabaran biarpun hati amat sakit. Arghhh!!! SAKITNYA TUH DI SINI !!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com