Thursday, August 13, 2015

BILA KALI TERAKHIR AKU BERMANJA-MANJA??

Soalan yang sendiri pun tak tau nak dijawab camner...Bila kali terakhir aku bermanja-manja?? Manja dengan sapa eik?. Of coz la dengan hubby..dah kahwin kann. Tak kan nak dok berkepit bawah ketiak mak gak!
 
Sebut pasal bermanja ni...when I recall balik...time aku patah kaki dulu. It was last year. Lama gak aku mc sebab kaki tu tak baik-baik dan tapi worst sebab aku agak lasak dan eksyen tak mo bertongkat. Sudahnya kaki bengkak dan tambah sakit.huhu.
 
Time ni la hubby aku cukup caring Ya Rabbi...siapkan breakfast aku, masakkan untuk aku . Pendekkata semua keja aku ,dia yang buat. Memang jadik mem beso ler aku time tu..Tapi boring sebab manjang disuruh duduk..makan...rehat..tidur dan makan.
 
Kalau katalah badan aku ni senang naik, dah lama tak muat pintu dah..ko bayangkan rupa aku vs Abam bocey tu...Naik memang naik berat badan time tu tapi akak still maintain comey lagi keyyy!
 
Dah sihat ni...nak mintak tolong amikkan air pun..kengkadang buat tak dengar jew tapi bestnya kalau aku ngadu tak sihat..sakit kepala ke...sanggup dia turun ke bawah untuk amik barang yang aku mintak. Soooo sweet...Nak tergelak bila tengok dia cam malu bila aku kata "bertuahnya sapa dapat you ni jadi boyfriend dia"..
 
Ada yang berani mencuba kerr???Hantar resume dulu kat akak yer...
 
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com