Wednesday, August 26, 2015

LAST DAY DIA....

Hilang lagi sorang kawan sekerja aku hari ni which is dia last day ari ni.. Lebih 13 tahun dia bersama-sama kami dalam satu company...of coz sedikit sebanyak terasa akan kehilangan dia..
 
Ni lah di antara staff yang aku rasa paling committed dalam kerjanya. Bab chase payment kengkadang buat aku rimas gak tapi aku faham tu memang tugas dia kan..Dapat bayangkan betapa seronoknya dia dok kat umah peh ni. Tak perlu nak fikir rushing datang keja nak punch card bagai..Nak mengadap jammed lagi satu hal. Bila la masa aku plak camtu..muahaha...
 
Cuma bab tak sedapnya bila bersara ni..gaji elek...selalu tu masyuk setiap bulan riban2..tup tup tak der..(bab ni la yang tak sodap ..). kalau aku, mungkin memerlukan sedikit masa untuk menyesuaikan diri dengan keadaan. Maklumlah..dah biasa bekerja, tetiba dok kat umah...
 
Anyway, masanya akan tiba bila time aku plak nanti..ni tengah struggle mikir apa aku nak buat bila bersara kelak...pikir nak buat bisnes...tapi tak tau cabang apa bisnesnya...Nak cari bisnes senang tapi duit banyak? Ada macam tu?? ngeh!~ ngeh!
 
Doakan aku jer bior impian tercapai ...sebab aku berkeinginan membantu mereka yang susah dengan hasil titik peluh aku nanti..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com